Kvällsuppdatering.

Jag tänkte hoppsa in i duschen snart. Men först vill jag bara uppdatera lite här. Hyesgästföreningen var här nyss och nu är vi tydligen med där oxå. Han trodde Wilgot var en dvärgschnauzer... minuspoäng. Min mage gör ont! Med stort O. Antagligen för att jag inte kunnat äta på ett tag och har nu suttit igång med det igen. Har bara ätit kokt mat dock. Men ska iväg och jobba i morrn tänkte ja. Jobbar kväll så fredagen blir himlans lugn. Vet ni vad då? Jag ska till tandläkaren i morgonbitti oxå. Såklart så har jag även fått ont i en tand. Jag som *peppar peppar* aldriiiig har haft hål i någon tand. Detta kanske blir mitt första alltså? Hoppas inte dock. Nu är det en dusch och sen mammas pojkar... alltid lika pinsamt kul.

Måste få visa vår fina "ljusslinge lampa" som jag gillar. Speciellt nu när det börjar bli vinter.



Kommentarer
Postat av: kiki

Svar: Ja jag vet!! :)



Mysig ljusslinga! Rusta? tror jag sett nått sånt där :)



Hoppas du inte har hål. :)

2009-11-12 @ 20:04:06
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Karin

en sån där hade jag i ett hörn av rummet i min förra bostadsrätt.. året runt, som myslampa:) sjukt fin:D

2009-11-12 @ 20:04:58
URL: http://karinolofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0