Fredagen den 13:e.

Fyfan, hade jag glömt bort. Hoppas allt går som vanligt endå. Kom precis hem ifrån tandläkarn. Där hade jag tur i allafall eftersom jag var orolig att det var något allvarligt eftersom att jag har haft så ont i en tand ett tag nu. Men inga hål och jätte fina tänder tydligen. Det hade nog något att göra med att jag hade borstat lite hårt. Fick en ny tandborste och skulle höra av mig om det inte släppte. Efter tandis så hjälpte jag en gubbe som inte fick igång sin bil. Starka jag puffade och knuffade lite därbak och sen bara röt det till i motorn och gubben gjorde tummen upp och brassade iväg. (Ska jag säga att det efter en meter började en nedförsbacke?) Sen var jag och handlade lite på vägen hem. En liten vovve stod och skakade utanför affären, herregud va kallt det börjar bli nu! Handlade...



10 spänn styck - som hittat...


Sen tänkte jag testa den här nu som alla säger är såååå bra...

Nu ska jag lägga mig en stund igen efter knappt nå sömn i natt. Ska jobba ikväll oxå. Later.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0