Agnes + Vincent = Sant.



Satt precis och läste en intervju i nya Elle med Agnes Karlsson. Hon är ju bara så mysig och jordnära. Och nu är hon kär oxå. I Vincent Pontare.

- Han får mig att känna mig vacker. Jag har aldrig fått så många komplimanger i hela mitt liv. Han gör mig lugn, han är omtänksam och omhändertagande. För mig är det som att något har fallit på plats. Aha, det är så här det ska kännas när man är riktigt kär. Jag har nog trott att jag varit det tidigare, men nu vet jag, säger Agnes i Elle.

Gulligt par tycker jag.





Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag följer din blogg och jag ville bara säga hur fin din blogg är, gillar designen skarpt och du är en uberduktig bloggerska.



kram :)

2009-11-12 @ 14:55:01
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0