20091125.

Goddagens. Idag var jag uppe tidigt och vandrade ner på stan för att gå till tandhygienisten. AJ! Det gjorde ont som tusan men var väl värt det när min underbara tandhygienist, som förövrigt hade rejält med humor, plockar fram en eltandborste som hon vill ge mig i julklapp. - Den ligger bara här på lagret, du kan lika bra ha den hos dig. Schyrre! Hon fick en kram innan jag gick och ut kom jag med extremt rena och skinande tänder. 800 kronor fattigare, dock.



Annars så har jag suttit och jobbat hemifrån idag och storstädat. Snart kommer farmor och farfar över på fika. Kaka var precis och handlade och då köpte han fyra Stoooora kanelbullar som vi ska moffa i oss.



Later.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0