Yrrol, chips och söndagsmys.


Som vanligt är man helt slut idag. Var ju på födelsedagsfest i går och det var hur kul som helst!! Sen gick jag och mötte upp syrran och hängde med henne och hennes kompisar. Vi gick ut på krogen och där mötte jag även upp Kaka senare. Jag och Kaka vinglade hem runt två och jag tvingade honom att gå till Statoil och köpa chips. HAHA.

Matilda och jag kom på en bra partylek igår. Sätt jordnötsringar på dina fingrar, sitt med händerna ikors mot varandra så att du har den andres hand vid munnen. Någon måste vara domare. Klara färdiga gå, käka upp den andres jordnötsringar och vissla så fort du kan i domarens öra.


Idag har jag bara vilat och kollat på tv. En riktig söndag med andra ord. Har även kollat på Yrrol. Så jävla rolig!! Skrattade så jag grät. Har inte sett den på flera år.

Här är några favorit scener!




Såhär ser det ut på vårat vardagsrumsgolv just nu. Pigge och Grisen är minst sagt lite mörbultade nu. Hade Ceasar Milan varit här så hade han nog sagt att Wilgot är en "Red Zone Dog".



Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Haha, tuggat sönder Pigge och Grisen, haha.

2009-05-10 @ 22:42:18
URL: http://eimj.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0