Sol i helgen.

Vilket jäkla väder dom bjussar på i helgen då! I morrn blir det lite kallare men på lördag blir det upp mot 25 grader. Nice! Jag har precis käkat lite och ska nog bara lägga mig framför tv:n en stund. Cops börjar snart. Kaka kom bara hem och vände, han är på fotboll nu i sthlm. Lyx för en sån som gillar fotboll. Titta vilken glad....




Älskar dig min prins.


I morgon kommer mamma och hämtar mig tidigt, vi ska iväg på lite ärenden. Sen har jag lovat henne att hjälpa till och städa hemma hos dom. Mamma har nämligen sin 50:års fest nu snart. Och då ska det vara rent och fint i deras stora lägenhet. Sen så blir jag kvar där på eftermiddagen + kvällen. Lina har ju sin födelsedagsmiddag i morgonkväll. Det ska bli så himla roligt! Då ska kameran med kan jag lova! Senare ska vi ut på krogen där alla mina vänner väntar eftersom dem skulle på en annan fest som jag oxå var bjuden på. Men man har ju bara en syster och självklart väljer jag att vara med henne på hennes födelsedag. Längtar!

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0