nollnionollfemfemton.

Fortfarande sjuk men mycket bättre i kroppen. Så jäkla trött på detta nu. Hur kul är det på en skala att ligga inne när det är superfint väder ute. Solen skiner och syrran ville att jag skulle komma över och sola lite. Men det går ju inte eftersom jag är risig fortfarande. Willen tycker att jag är världens tråkigaste matte. Kaka är iväg på jobbet nu i allafall. Han var bara hemma en och en halv dag.

Föresten, såg ni roomservice när Timbuktu var inredare? Fyfasen så snyggt han gjorde!! Det var den snyggaste inredningen som roomservice någonsin gjort tycker jag. Kolla.






Later.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag såg, det blev snyggt, plus att jag farsinerades över "kolsyrat-vatten-kranen" - vem vill inte ha en sådan liksom? :D

2009-05-16 @ 10:59:36
URL: http://thisisit.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0