Mat och hälsa.

Nu har vi precis käkat här hemma och har även varit och storhandlat. Ikväll så blev det bönmix med quorn och vitlök. Råris till de. Mumma! Det vart faktiskt riktigt gott! Eget påhittat recept, alltid roligast. Är röksugen som få men jag tänker fanimej stå emot. Glöm att gå ut på balkongen Ninnie. Glöm säger jag bara!


Kaka som inte är så förtjust i grönsaker, han får bara haka på nu, annars får han ingen mat! Eller så får han laga sin onyttiga sockriga och fettiga mat själv. Där med pasta!

Men han gillade min bönmix med quorn. Hur bra som helst! Perfekt första presentation av vårt nya matliv. Kommer recept om en liten stund såklart.

Later


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-01-13 @ 00:09:38
URL: http://smsalåna.nu




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0