Fredag.

Idag trodde jag åtminstone att det skulle vara lite sol eftersom den tittade fram litegrann mellan regnmolnen igår. Men icke! Hur går det för vår svenska sommar egentligen?

Har ganska precis vaknat, behöver bli frisk nu tycker jag så har bestämt mig för att inte ställa nån klocka tills jag mår bättre. Jag behöver min sömn då. Kommer inte träffa Kaka på hela dagen idag. Han är först på jobbet, sen ska han möta upp Andreas och ta en öl. Eller sju? Själv ska jag möta mamma efter fem och gå och köpa en hårtoning hos frissan för att sedan få hjälp av mamsen så det blir jämt och fint. Det blir nog nån lite creme färgad färg tror jag. Ni får se sen! Det ser för taskigt ut nu alltså. Är så otroligt missnöjd med min färg på håret. Just nu har jag typ blond,röd,creme och orginal färgen i en salig blandning. Så det ska bli himla skönt att tona det ikväll. Det blir en lugn helg för mig även denna helg då jag satsar på att bli frisk nu så snabbt som möjligt.

Later.

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vi får hoppas att det blir en bra sommar nu efter detta pissväder. Efter regn kommer väl solsken förhoppningsvis... :-)

Ha en underbar fredag!

Kram

2009-05-22 @ 17:56:06
URL: http://monixx.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0