Barnvakt och myspys.

citat.


Vi är på Vallby friluftsmusmuséum och tittar på djuren.

Jag: -Ella titta där, vad är det där, får?
Ella: - Neejje Ninnie, det är ju getingar! (Getter alltså).



Ella myser med Wilgot.

- Åååh va mysigt, Wilgot han är verkligen som en skölpadda med glittrigt skal.



Vi tittar på en film där en kille har en enorm snedbena.

- Jag tror nog bestämt att han måste klippa sig lite mer på andra sidan oxå.



Vi är alltså barnvakt idag åt Kakas lillasyster Ella 4 år. Hon kanske är den mysigaste lilla tjejen ivärlden. Och hon är även storasyster till Wilgot. Vi var på golfbanan och åt. Sen var vi på Vallbyfriluftsmuséum och tittade på djuren. Vi ska dit i morgon oxå, så himla mysigt där. Skriver senare och berättar om gårdagskvällen tillsammans med lite bilder!


Kolla föresten in Annas blogg. En urmysig tjej som jag ser som en bonus lillasyster.

Later.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vilka söta kommentarer :)

2009-05-31 @ 12:19:34
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Haha.

Vilken go liten tjej det verkar vara =D



Å för att svara på din kommentar å ja de där getingarna var det värsta jag sett i mitt liv. Hoppas jag slipper se nå liknande igen!

Bläh!

Haha.

2009-05-31 @ 22:32:22
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: AMPELOS

har du fått ny design? skitnygg iaf :D

2009-06-01 @ 14:20:45
URL: http://ampel.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0