090507.

Halloj.
Har precis varit iväg och gjort en redovisning som gick över all förväntan. Blev jätte nöjd och hon tyckte att det var riktigt bra! Hon som är så korrekt och stel. Men det här, det gillade hon. Willen och jag har börjat med en ny grej. Han som har så jäkla mycket spring i benen tycker att jag går alldeles för sakta. Så vi har börjat cykla tillsammans. Han springer bredvid som en liten svart tuss medans jag sitter och glider på cykeln. Med detta tränar vi ledarskap som bara sjutton. Fick min Chic idag oxå. Den är alltid välkommen! Nu ska jag äta lunch snart. Blir sån där bönmix och broccoli. Hälsosamma jag. Men har rökt i veckan, det kan jag inte sticka under stolen med. Är ju så svårt nu när det börjar bli sommar. Man kommer ju vara ute hur mycket som helst. Får ta tag i de där under hösten i stället. För ta tag i det, det ska jag! Sluta det måste jag göra. Men inte  nu i sommar. Inte helt i allafall. Igår rökte jag två cigaretter på hela dagen och hittills idag har jag inte rökt en enda. Nu, L U N C H.



Later.

Kommentarer
Postat av: Lona

vad duktig du är :D

2009-05-07 @ 15:09:57
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

sv: okej!

2009-05-07 @ 15:33:50
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Frida

nu råkade jag komma in på ett gammalt inlägg, men skit i det.. haha :D

ja, visst var det störigt?

2009-05-07 @ 20:19:49
URL: http://Http://jewell.blogg.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0