Väntar på tårta.

Latmask Ninnie orkar inte baka själv i år! Lite dåligt samvete får jag när man köper tårta för varje år bestämmer jag mig för att baka en själv. Så nu ska mamma och jag fixa en nyköpt tårta! :) Från och med någon gång nästa vecka så kommer det inte bli några fler suddiga mobilbilder i den här bloggen heller. Klara skarpa spännande bilder kommer jag bjuda på så småningom.




Här är bilden jag fick :) I väntan på den riktiga!

Nu ska vi fixa tårta sen kommer släkten.

Senare ska vi ut och käka med mamma och pappa och sen ska jag möta upp tjejerna och ut på krogen! Tjohoho..

Later


Kommentarer
Postat av: Daja

vad kul att du vill vara med och tävla =)

2009-03-07 @ 15:44:20
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: madde

haha roligt här är bilden i väntan på den riktiga,vad är det för skönhet du beställt,dyr va*synd att alla systemkameror ska kosta skjortan men är väl för att de är så mkt finneser på dem.kommentera gärna mina bilder från vårat kök på min blogg,vore nice;)

2009-03-07 @ 16:21:16
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0