Väntan är oändlig.

När kommer kameran? Jo jag undrade, när kommer kameran?

Längtar så fruktansvärt. Första bilden jag tar med detta monster till kamera ska jag sätta in här. Promise!

Förövrigt så sov jag till halv elva, latmask! Somnade dock klockan tre. Och det stinker fortfarande bajs i trappen!
Hoppas dom kommer och gör rent idag! Jag vägrar ta i det där! Ska ringa till hyresvärldarna idag och ordna upp det här! Ingen här i huset vill väl ha en uteliggare som ligger och sover i trappen när man kommer hem.

Hoppas ni får en kanon onsdag.

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Heyli

tack så mycket för tipsen! ska absolut prova :)

2009-03-11 @ 14:11:56
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra ninnie, pårombah!

2009-03-11 @ 22:16:14
Postat av: frida

glömde vad jag hette i den tidigare kommentaren;)

2009-03-11 @ 22:17:18




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0