Uteliggare i trapphuset.

Tror ni inte att när vi kommer hem efter god mat hos mamma och pappa att uteliggaren som gick efter mig förra veckan sitter i trapphuset igen? Hur fan kommer han in? Det är portkod och lås. Läskigt tycker jag! Även om man tycker synd om honom så vill jag inte ha honom innanför porten och bli överraskad när jag kommer hem. Vill inte ringa polisen heller. Han måste hålla till någonstans här i närheten för jag ser honom bara på det här området där vi bor. Ska ringa till våra hyresvärder i morgon och se vad man skall göra. Så här kan vi ju inte hålla på. Jag vågar ju knappt gå ut med Willen sent på kvällarna.

Har precis kommit hem efter korvstroganoff och ris hos mamma och pappa. Willen var helt vild. Är så trött på honom idag! Man får verkligen sånna dagar där man bara inte orkar med att uppfostra honom hela tiden. Han är ju i värsta åldern och värre än ett barn. Det är väl bara att försöka hålla ut. Skulle ju aldrig i hela mitt liv någonsin ens tänka tanken att ge bort honom.
Tur att man har tålamod.






Later



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe älskar korvstroganoff

2009-03-04 @ 10:06:48
URL: http://KarinOlofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0