Tvätten tar tre timmar!.

Här ska man vara lite duktig och ta både förtvätt och eftertvätt i det långa programmet, för att sängkläderna ska bli så rena som möjligt. Men den har hållt på i två timmar nu och den har långt ifrån stannat. Skumt som tusan. Får väl springa ner i tvättstugan lite senare och kika om det är dags att hänga upp det snart. Kan en tvättmaskin haka upp sig?

Har precis ätit kvällsmat, maccisar och köttfärssås blev det. Mumma! Mätt som en plätt! Tänkte sätta mig och äta lite yogurtglass och titta på finalavsnittet av the City nu.

Later

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, kolla - asbra var det! =)

Jag kollar inte på det - men min syster gör och är asglad! =P

Men jag är ännu gladare nu när jag ser att The City har kommit! =) Wooop Wooop!

ca 50... varför?

2009-03-17 @ 20:47:30
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men va konstigt! Det borde ju vara något som är fel då... om det är såå stor skillnad!

Har kollat på the city nu! JAG HATAR OLIVIA!!!! Waaaaaaaah!

2009-03-17 @ 21:25:43
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0