Svar på tal.

Trött på killar som raggar på krogen? Läs då detta.

Man: Har vi inte träffats förut?
Kvinna: Mycket möjligt. Jag är receptionisten på könssjukdomsmottagningen.

Man: Vill du hänga med mig hem?
Kvinna: Vet inte. Får två människor plats under en sten?

Man: Hem till dig eller mig?
Kvinna: Vi kan väl kompromissa. Du går hem till dig, jag går hem till mig.

Man: Jag skulle vilja ringa dig. Vad har du för nummer?
Kvinna: Det står i telefonkatalogen.
Man: Men jag vet inte vad du heter.
Kvinna: Det står också i telefonkatalogen.

Man: Så vad arbetar du som?
Kvinna: Jag klär ut mig till kvinna och uppträder.

Man: Vad har du för stjärntecken?
Kvinna: Det som går sämst ihop med ditt.

Man: Hur vill du ha dina ägg på morgonen?
Kvinna: Obefruktade.

Man: Om jag fick se dig naken skulle jag dö lycklig.
Kvinna: Och om jag fick se dig naken skulle jag nog dö av skratt.

Man: Jag är snäll mot kvinnor.
Kvinna: Bra. Var då snäll och gå härifrån.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0