Sen Fredag.

Halloj! Blir man beroende av att blogga? Jag tror fan det! Det har krypit i fingrarna hela dagen idag för att jag inte kunnat skriva något inlägg. Jag har inte hunnit. Var hos mormor på födelsedagsfika på dagen. Där åt vi kakor,bullar,mer bullar,mer kakor och en massa massa tårta. Blir man inte tjock där så blir man fan de ingenstans!





Kaka i mormors gamla glasögon.

Sedan var vi snabbt hem och städade lite inför i morgon då jag fyller år! :)

Sedan vidare till Madde där vi var ett helt gäng som kollade på lets dance och drack nåt glas.








Nu har vi precis kommit hem och eftersom vi har Tristan i natt så var vi just ute på promenad.

Vi hörs mer i morgon!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

underbar kväll:)

2009-03-07 @ 08:35:38
URL: http://halshammar.se
Postat av: Emma

GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

2009-03-07 @ 10:49:39
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0