Hemma från Ikea.

Jaha då har man kommit hem och inga gardiner fick jag med mig. Ville ha vita som är 100 cm men de fanns bara 120 cm såklart. De andra kommer in i morrn. Men fick med mig förvaringslådor och två kaktusar hem. Tjohoo. :)
Hade helt glömt bort att jag skulle vara hemma hos Ann nu oxå. Vi skulle planera inför sommaren. Men får höra med dom vad de föreslår sen och om det är något jag kan åka med på. Det här med att plugga och inte riktigt ha råd med resor är ingen höjdare. Men man vet ju aldrig hur det kommer se ut i sommar. Man kanske vinner några miljoner på lotto? Eller nåt! :) Nu ska jag nog ta ett bad.

Later.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: hehe tack så mycket :)

2009-03-26 @ 20:02:48
URL: http://iomia.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0