Goodmorning sunshines!.

Hej hej hallå denna kalla lördags"morgon".
Var super duper hemma hos Tina och Andreas igår kväll. Vi fick jätte smaskig mat som de hade lagat och drack jätte gott vin. Och hade heta diskussioner. Kvällens riktiga samtalsämne var "Tror du på spöken"?. Sedan ville Andreas visa oss hans box med "Little Brittain". Jag som inte brukar tycka annat än Mr Bean är roligt när det gäller engelsk humor. Men fy fan va vi skrattade! Det var ju hur kul som helst! Tror vi kikade på tre avsnitt eller nåt innan vi vandrade hem i snökaoset! Hallå våren, vart tog du vägen? Kaka berättade att nästa vecka så ska det bli 10 grader varmt ute. Hoppas hoppas han har rätt!



Later

Kommentarer
Postat av: Crawfoord

Ser ut som ni har trevligt :)

2009-03-28 @ 12:39:25
URL: http://www.metrobloggen.se/osc
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Snow white & Seven dwarfs" och säg vad du tycker om min spargris!? :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-28 @ 12:41:43
URL: http://ligon.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0