Dagen efter.

Vaknade nyss! Helt slut! Kvällen igår var helt underbar!

*paus* Gick och hämtade sodastream vatten.

På dagen var alla släktingar här och firade med tårta och kaffe. Senare mot kvällen gick vi hem till mamma och pappa och plockade upp dom. Lina var även med. Min underbara syster! Vi åt oxfilé och drack vin på en jätte mysig restaurang. Sedan var vi en sväng på skybar innan jag blev upphämtad av Ann. Vi åkte hem till Verro som oxå fyllde år och hade sin födelsedagsfest igår. Senare åkte vi med Anns dunder bmw ner till bmb och lämnade jackorna i bilen. Gick in gratis och lämnade alltså inte in några jackor heller. Smidigt! :) Maria bjöd mig på ett glas därinne, Tack!, Sen dansade vi till en massa schlager låtar så vi blev helt svettiga. Mitt andra glas blev jag oxå bjuden på :). Blev oxtokig på en kille i baren som bara ställde sig och så kom bartendern på en gång när jag hade stått där i hundra år. En tjejbartender såklart! Så jag sa till honom att det inte var så schysst att han bara kom och glassade. Då bad han om ursäkt och bjöd mig på ett glas. Smidigt! Sedan fick vi även skjuts hem av Ann med hennes dunder Bmw och lyssnade på mega hög musik medans Ann körde som en biltjuv. 


Tack alla mina kära, det var ni som gjorde min födelsedag så lyckad igår! 

Later

 

Kommentarer
Postat av: ANN

Tack själv gumman! Hade jättekul jag med :)

2009-03-08 @ 15:06:22




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0