21.17


Så jäkla trött nu. Ätit mat och suttit här och kikat runt lite överallt närmsta timmen. Insåg för nån minut sen att Färjan 2 hade premiär idag! Jag tycker ju sånna där program är så pinsamt kul att titta på. Får kika på kanal5:s hemsida istället. Måste ju se. Nya Gossip Girl kommer ut idag oxå men det går nog inte att få hem förrän i natt. Så det får vänta.

Förövrigt så blev det snabbmacaroner och köttbullar idag och en liten tur med Willen nyligen. Har även plockat lite och flyttat lite saker i vårat sovrum. Blev mycket trevligare här inne nu. Willen har ju en förmåga att driva runt damm i sovrummet även om man damsög dagen innan. Förstår inte hur han gör! Men han gör det!

Har även upptäckt att nya Ramlösa Mango är en riktig hit! Mumma!
(Oj nu tappade jag tangentbordet bakom datorbordet...)
(Upp igen, är van att vara klantig.... ingen big deal...)

Nu ska jag äta yougurtglass :)



Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej, gör du nåt speciellt den 15 augusti? Om inte skulle jag jättegärna se dig på sommarens stora bloggträff i Stockholm. Info finns på min blogg om du är intresserad av att veta mera. :)

2009-03-31 @ 07:43:08
URL: http://mymomentof.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0