Torsdag.

Update.

Igår var en rolig dag! Först spåret som sagt med Maria, sen stan med mamma och sen ut med Lina och hennes gäng. Riktigt roligt faktiskt! Dom har dock en förmåga att bjuda på alldeles för många shots. Och jag tar emot gladeligen såklart! Typiskt! Men ibland är det bra gott! Men man mår ju därefter sen oxå. Vurpade på cykeln på vägen hem och har en enorm bula i pannan idag. Viskade till mig själv när jag lyfte upp cykeln -det var ingen som såg.

Mår helt okej idag och ska sätta igång med mitt fördjupnings arbete igen. Willen myser i mitt knä som vanligt och det är som vanligt kasst väder.

Later.



Kommentarer
Postat av: Sanny

Hahahahahahahaa, ramlade du på cykeln, det var det roligaste jag har hört... Det var ingen som såg! Haha, men fan va kul om nån såg det! =)



Ah eller hur, min kompis Eddie! Hahahaha!

Fan va kul det var igår!

2009-06-11 @ 14:12:37
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0