Tisdag.


Halli hallå! Idag vaknade jag av att Kaka kommer indundrandes. Jag har tjatat på honom i hundra år om att han ska ta sina allergitabletter eftersom att han är super allergisk mot gräs och råkar jobba på golfbana. Men hans teori är att om man skippar att ta allergi medecin i ett par år så vänjer sig kroppen. Några på jobbet som tydligen gjort så. Men precis som jag trodde så kommer han hem och ser ut som en blandning mellan en påssjuk person och rudolf med röda mulen. Nyser och hostar och har svårt att andas. Jag kan ju inte låta bli att skratta när han får panik över hur allergisk han är. Den bästa kommentaren är: -Älskling, jag skulle ha gjort som du sa från början! (Och för att inte tala om hur han ser ut när han säger det!) Jamenvisst, svarar jag och ser nöjd ut! Dom skickade hem honom från jobbet, så nu har han lyssnat på mig och ligger i badet med en kall handduk för ansiktet! Bästa hjälpen vid allergi chock. Haha!


Drömde så konstiga drömmar i natt! Dramatiska drömmar. Och när jag somnade om så fortsatte jag att drömma på samma dröm. Det är inte ofta det händer faktiskt. Brukar oftast inte ens komma ihåg att jag drömt nåt.

Nu är det dags att fortsätta med min fördjupning i skolan och ta tag i resten av dagen.

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Jag är en tjej som bloggar om min pappas missbruk och om min egna kamp om att inte hamna i hans sits.



Följ gärna våran vardag och mina tankar och upplevelser kring alkohol!



Kram

L

2009-06-09 @ 12:21:33
URL: http://suralkohol.blogg.se/
Postat av: Elin ♥

hehe ja :D min kissekatt :D man kan verkligen göra vad man vill med henne ;D

2009-06-09 @ 12:31:13
URL: http://dizzylicious.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0