Tackar.

Tack för att jag är bättre idag. Tack för att solen fortfarande skiner. Tack till den som uppfann saftsoppa!

Hur härligt är det inte när man stoppar något i munnen och det äntligen smakar nåt igen. Vaknade och va hungrig! Halleluja moment!



Den här lilla kravaten har vi haft hand om sen i Söndags kväll. Plockade upp honom direkt när vi kom från stugan. Det är Olivias lilla Tristan. Det här med att ha två hundar springandes runt benen när man är sjuk är ju en historia för sig. Men underbart mysigt annars. Nästa sommar vill jag skaffa en till hund. Har funderat på det ett tag men får se hur omständigheterna ser ut om ett år. Det vet man ju aldrig. Tristan ska i allafall vara här till på Söndag. Alltså en hel vecka. Dom har så roligt ihop små killarna.
 


Idag har jag en del att göra. Ska städa hela dagen inför i morgon. Vill ha det gjort! Sen ska jag och Kaka iväg och fixa lite grejer till badrummet. Sen ikväll så ska vi tapetsera. Så det är bara att sätta igång då! Ska vila lite mellan varven, kanske i solen? Vill ju absolut inte bli dålig igen!

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för inbjudan! Tyvärr så jobbar jag ju såklart! =P

Men hälsa och gratta så mycket! =)

SKönt att du mår bättre!

2009-06-25 @ 09:47:27
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0