*pust*

Kom precis hem efter en liten solstund hos Lina. Idag är det alltså sol och jätte varmt helt plötsligt! Konstiga Sverige!? Nu håller jag på å hungrar ihjäl så håller på å lagar lite pasta å nån hemmafixad sås. Får se hur de smakar. Hoppas vädret håller i sig nu till midsommar på fredag och att vädergudarna är snälla mot Dalarna oxå.

Såg världens tjockaste gubbe på vägen hem med en tröja där det stod: Västerås Idrottsklubb på. Skrattade lite för mig själv som vanligt. Varför är det så svårt att hålla sig när man inte får skratta. Det var ju inte ens så kul lixåm? Men jag kan inte hålla igen även om jag är själv. Folk tror ju att man är knäpp.

Provet idag gick bra och jag är äntligen klar med skolan! Tjohooo! Frågan är bara nu om jag ska plugga vidare eller hitta ett jobb som vill ha någon som jobbar fram till januari. För att då ska jag börja min grafisk design utbildning.

Dags för käk.

Kommentarer
Postat av: Sanny

Har du kommit in på grafisk d? Va kul grattis! =)



Fan va roligt med tjockisen... men han är ju iaf modig som vågar ha ¨på sig en sån och som vågar gå och träna. Värre är det med alla dom tjockisarna jag såg idag på stan som käkade godis och glass och jag vet inte vad. Haha!

FAN!



Kram

2009-06-16 @ 17:43:38
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Gynning

Hoppas du har en trevlig kväll!!

2009-06-16 @ 20:52:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej,



fin blogg du har! Jönköpingsblogg?



Heter din hund Willen? Eller kallar du honom bara för det tro? :-)



Min vovve heter William men kallas för Wille :-)



Kram

2009-06-18 @ 11:11:23
URL: http://peternordin.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0