Projekt.

Här hemma pågår projekt. Vi har varit på Ikea och fixat det absolut nödvändigaste. Vi håller på att tapetsera en dörr. Jag har gjort en hemmagjord tavla av tapet. Jag tror jag ska söka till Roomservice och jobba där som lärling. Satte upp allt i badrummet själv. Handywoman. Skruvade upp allt för hand tills jag var helt genomsvettig. De ni! (Inte så lite stolt.) Haha! Håller på att fixar lite musik till i morgon kväll då vårat stora kalas för Kaka är. Jag kan som vanligt inte hålla mig med presenter. Jag är så himla kass. Han fick sin födelsedagspresent ikväll i stället för i morgonbitti. Jag vet ju att han är så trött då, det var min anledning. Höll på att spricka! Han fick två biljetter till Ane Brun´s stora koncert på Cirkus i sthlm. Först blir det fin middag på resturang i sthlm sen ska vi på hennes koncert. Ska bli så mysigt! Och Kaka som älskar henne blev superlycklig! Jätte roligt att se att han uppskattade det så mycket! Jag skrev en liten dikt där jag talade om till slut vad vi skulle göra.

Har precis varit ute med Tristan och Willen. Vilka busiga killar! Wilgot försöker hela tiden att trigga igång Tristan och till slut så lyckas han. Det gäller att vara beredd med kopplerna. Annars blir man totalt intrasslad kan jag ju tala om. Men dom är roliga. Bajsar den ena så bajsar den andra. Kissar den ena så kissar den ena. Dom är som brorsor. Eller som salt och peppar som Olivia och jag brukar säga.

Nu ska jag jäsa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

0735-740874

MJ är död! Seriöst, jag kan inte fatta det!

2009-06-26 @ 02:39:32
URL: http://thesanny.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0