Packning.

Nu håller jag på å packar inför stugan. Men herregud vad det regnar! Seriöst! Kan dom flytta fram midsommaren till Juli i stället? Eller? Det är ju nästan alltid dåligt väder på midsommar. Jag trotsar och tar med min blåa klänning i allafall! Tjuvar med Kakas acne skjorta även om han inte tror att vi behöver ha med oss fina kläder dit upp. Däruppe är det oftast fleecetröja och gummistövlar som gäller i allafall. På midsommar dagen så bastar vi. Bastun ligger med stora fönster ut mot älven. Så himla mysigt och det ska bli otroligt avkopplande att komma dit. Man finner verkligen lugnet där. Köpte en hel låda rosévin oxå så vi lär ju klara oss. Några öl åkte oxå ner i korgen på systemet. Det blir nog en härlig midsommarhelg trots det dåliga vädret. Hoppas hoppas bara att det inte regnar! Så är jag nöjd.

Nu ska jag fortsätta packa. Puss på er.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0