Tjillevippen.

Hej hopp gummisn***!

Hoppas alla mår bra och inte är för bakis efter erat festande igår. Själv hade jag svårt att sova och somnade väl inte förrän runt fyra i morse. Magen är i allafall lite bättre. Har fortfarande ont och sitter just nu och övervägen mina alternativ för kvällen. Ann och tjejerna ska ut förmodligen och frågat mig om jag ska med.... Kakas mamma skulle bjuda hem några tjejor och dricka vin och ville att jag skulle titta förbi.... Eller så ska jag hem till mamma och pappa å mysa på deras soffa. Jag antar att det blir alternativ nummer tre! Har fortfarande ont och tror inte att vin är så bra då. Så jävla tråkigt bara eftersom att min kropp snart fastnar i soffan här hemma. Har legat här hela veckan och gått ner massa i vikt eftersom jag inte kunnat äta någonting ordentligt. Vill inte vara hemma i en soffa en enda dag till, men vad ska man göra? Får se hur jag gör...

Later.


Kommentarer
Postat av: ANN

Hem till mamma o pappa så dom får rå om dig:)

2009-07-25 @ 13:12:42
Postat av: FS

Amir (gaybloggen) Sveriges egna Chris crocker?



eller ..

läs senaste inlägget och kom med vad du tycker!



http://falsksanning.blogg.se/2009/july/utkast-nu-tankte.html#comment

2009-07-26 @ 23:22:41
URL: http://falsksanning.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0