Sur Fredag.


Hejsan! Här sitter jag i soffan hemma nu, fortfarande ont i magen. Så jäkla trött på det. Det är troligtvis matförgiftning så det enda jag kan göra är att vänta på att det ska gå över. Vi som skulle åka till Kålandsö idag. Kaka ska åka i allafall och jag kommer ligga hemma på soffan hela helgen själv. Så jävla tråkigt. Men orkar inte heller följa med då vi ska gå på en golfbana hela dagen i morgon eftersom att Kaka ska spela i en golftävling. Det var därför vi skulle åka dit. Vill verkligen åka! Men orkar ju knappt ta mig till köket utan att behöva sätta mig ner.

Har förövrigt tagit tag i min idé som jag haft ett tag. Ni kommer att få reda på senare vad det handlar om.

Nu ska jag sura vidare och säga hejdå till min kära cookie.

Later.


Kommentarer
Postat av: Paulina

tack så mycket :) jag gillar den också!

2009-07-24 @ 20:34:16
URL: http://hipshots.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0