Sol sol strålande Sol.

Helt otroligt väder. Antingen är det svin kallt och nästan minusgrader, eller så är det 30 grader och sol. Aldrig mitt emellan när det gäller vårt avlånga land. Idag har jag i allafall varit med Madde och Maria fjärde dagen på samma ställe och badat. Riktigt mysigt! Ikväll är jag alldeles för trött för någon trubadur som de andra ska på. Men I morrn blir det partaj i stället. Ska hem till Hanna och mysa med tjejerna. Här i Västerås är det ju powermeet just nu. Massor av raggarbilar i stan som glider runt. Jag tycker väl att det är lite halvkul, trött på fulla raggare vid det här laget men mysigt att sitta och titta på med ett glas vin.

När jag kom hem från stranden idag så stod det en stor korg på mitt köksbord. Då hade Olivia köpt en massa Italienska delikatesser till mig och Kaka. Hon var här och var ut med Willen på dagen när jag var borta. Så himla mumsigt. Och jag som var så hungrig gjorde genast i ordning lite pasta med pesto, falafel, avocado och mozarella. Mumma säger jag bara! Det var även med nån kolsyrad jouice som slank ner lätt som en plätt.




Kommentarer
Postat av: ღ MONIXX ღ

Har aldrig varit på Powermeet men kan tänka mig att det är fullt öös.

Lite jobbigt oxå kan jag tänka mig när man bor mitt i det.

Kram

2009-07-02 @ 23:32:57
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Och jag som REDAN var sugen på mat!

2009-07-07 @ 23:03:42
URL: http://hgss.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0