Melon till frukost.

I morse vaknade jag och var så extremt sugen på melonen som låg i kylen. Så sugen så jag delade upp den och satte i en sked bara. Mumma! Perfekt frukost.




Har sovit väldigt gott i natt. Orkade inte sitta uppe och titta på hela "Not for Sale" igår. Gick och la mig i stället. Idag är det bättre väder dock. Men det är fortfarande lite små kyligt fast solen skiner. Var ute och gick med Willen nyss och mötte en lös Rottweiler igen. Lite trött på det nu om jag ska vara ärlig. Måste ni ha era hundar lösa? Jag tänker framförallt på min mamma som är jätte hundrädd. Tänk om hon skulle möta en lös Rottweiler under en promenad. Inte så himla kul inte! Koppla era hundar säger jag bara! Tror inte ens att det är lagligt att ha hunden lös, speciellt inte i stan.
Koppla! Do it!

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0