Inte alls avis.

Idag så åker några av mina vänner och även min syster med hennes vänner på U2 koncerten i Göteborg. Jag är så avis så jag är knäsvag! Fyfasen så häftigt! Det coola med U2 är ju att de alltid har sin runda scen och att de ofta spelar sina gamla klassiker och inte bara massa nytt. Nu har ju iförsig inte dom så mycket nytt men endå. Det häftigaste live framträdandet jag vet är detta. With or without you, när han drar upp en tjej som får ligga bredvid honom och titta upp i taket tillsammans med honom till denna underbara låt. Jag säger bara en sak tjejer och killar, NJUT av U2 koncerten och ring gärna mig när dom spelar With or without you! Later.





Update: Jag har världens bästa Maria som ringde mig när ju den låten kom på koncerten!! Häftigt!!

Kommentarer
Postat av: kirre

hihi en rondellhund:P så sött =)

2009-07-31 @ 12:24:07
URL: http://tasslyckan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0