En Lördag med sol och bad.

Nu har vi precis kommit hem ifrån Kakas släktingar ute på landet. Riktigt mysigt. God lunch och god efterrätt, tipspromenad och bad. Jag är fortfarande lite risig. Mår jätte konstigt och Kaka mår inte heller bra. Säg inte att vi åkt på nå skit igen. Det går väl över. Vi blir nog hemma ikväll i allafall och det är bara så skönt. Får väl se om vi får nåt ryck lite senare ikväll och orkar hitta på nåt, men som det ser ut just nu så vill jag bara ligga hemma i soffan och mysa.



Sköna Skalis var självklart med.



Kan ju inte direkt säga att jag var någon höjdare på tipspromenaden....



Sebbe och Willen badar....



Mitt hjärta.



Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :D



Svara gärna på dagens fråga i min blogg; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



Tack!



EmmaE.

2009-07-18 @ 17:31:38
URL: http://emmaeriica.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0