Vart fan är världen påväg?.

Vandrade hem till mamma runt två och åt lunch med Lina och mamma. Wilgot var med oxå och han irrade omkring i deras nya lägenhet som är så gudomligt fin! Mamma och jag tog en promenad och sen gick jag hem.
Glömde naturligtvis min mobil hos mamma o pappa. Får hämta den i morrn! Klant!
Har legat och tittat på Cheaters nu, fyfan vilka idioter! Man skäms ju av att titta på det i överhuvudtaget!

Kan verkligen inte släppa det som står här under!

Tänker på det så himla mycket, men tänker inte skriva mer om det med respekt för honom och dem som stod honom nära som läser bloggen vissa av dem. Hoppas Ninna förstår att jag alltid finns här för henne! Kom ihåg det!

Förövrigt så mår kroppen lite bättre, foten känns okej och huvudet blir bättre och bättre!
Det är ju bra i allafall!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0