Top model 11.



Ooooh så spännande!
Jag har sällan följt Americas next top model men nu under säsong 11 så fastnade jag helt och hållet.
Har precis kollat klart på hela säsongen och tycker nog att rätt person vann! Ska ju inte säga vem eftersom jag antar att det är många som följer det där ute! :)







Är krasslig och hängig idag, ont i magen som sjutton.
Ber till gud att det ger sig innan lördag!!
Madde skulle ha kommit hit idag och kollat in lägenheten, men jag har legat i sängen hela dagen och känner mig helt utpumpad på energi! Så jag hoppas hon kommer på lördag nu! Hon var nämligen oxå lite sjuk. Kanske hon som har smittat mig ;)

Nu ska jag sätta mig och leta recept på snittar till lördag!

Puss





 


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0