Hektisk dag.

Har det minsann varit idag!

Dagen började med att vi skulle ordna så vi kunde låna en bil eftersom vi inte har någon egen ännu.
Fick till slut låna Kakas mammas bil, vi åkte till Ikea och inhandlade lite nytt, bl a ett stort träd!
När vi kom tillbaka till bilen så kom vi på att vi hade en ganska liten bil.... hmmm...
Kaka kom med idén att trädet skulle vara framme vid mig, var ju bara att göra som han sa eftersom det absolut inte fick plats någon annanstans. Jag satt under trädet medans vi åkte vidare till Ica där vi handlade en massa till festen i morgon och naturligtvis lite till oss själva. Sedan släppte kaka av mig hemma och jag satte igång att städa medans han åkte ner på stan för att kika på en ny skjorta.

För ett par timmar sedan så kom han hem med ett par whyred jeans och en URSNYGG lila-rutig flanellskjorta.

Bra smak min kaka! Jajje!

Sedan började vi laga våran fredags special, Tacos.

Nu har vi precis smällt i oss alldeles för mycket mat igen och kikade på en film. Den nya med Leonardo Di Caprio och Kate Winslet. Den var lite långsam så jag kunde inte riktigt sitta still. Får kolla klart någon annan gång i stället.

Guu vad jag ser fram emot i morgon!
Alla verkar så positiva till att vi ska vara här, jag gjorde inbjudningarna själv med en massa pyssel som stämplar,glitter och "skriva så fint du kan" pennor. Älskar sånt pyssel och det känns verkligen som att det uppskattades av alla!
Var väldigt längesen man kunde säga, -Amen vi kan ju vara här hos oss ikväll! Imorgon så är det ju såklart en planerad fest! Men i framtiden så finns det ju faktiskt möjlighet att vara hemma hos oss! Äntligen! Det kunde vi verkligen inte förrut, det känns så skönt att kunna få bjuda tillbaka!

Wilgot ska vara hemma hos Olivia under kvällen i morgon, men Olivia kommer ju naturligtvis på festen, så det blir Tristan och Wilgot kväll för dem. De brukar gilla det. Två små hundar som ser ut som salt och peppar som bara älskar varandras sällskap.

Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0