Fredag.

Idag har verkligen varit en bra fredag!
Jag och mamma har varit och ätit lunch och shoppat en massa på halva rea priset! :)

Och det är Olivias födelsedag idag! Ska träffa henne om en liten stund.

I morgon ska jag hem till Ann klockan sex för att träffa upp tjejerna, sedan ska vi på hårdrockskonsert!:)
Seventribe ska spela och vi ska självklart vara där hela gänget!
Öronproppar....check!
Mest för att det är för högt :) Men oxå för att jag inte är nåt hårdrocksfreak! Men man kanske blir, vem vet?
Kanske visar lite senare vad jag inhandlade på rean idag, vem vet?

Later

Kommentarer
Postat av: ANN

Hallå! inte seventribe, BMC SPLEEN :)

Men kommer bli hur kul som helst!

2009-01-30 @ 18:38:44




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0