Uppe med tuppen.

Han gal för 34 minuter sen nu. Och jag är uppe! Inte för att jag har någon tupp men man kan ju låtsas. Jag är sur! För att jag har en sån skit dålig kamera som inte fick med hur häftig himlen var när jag vaknade! Jag försökte i allafall, men det syns inte. Och JA, jag vet att det bara är ett stort träd i vägen!


Vad ska ni hitta på idag?

Idag har jag tvättdag! Trist kvist! Vi har världens sämsta tvättstuga oxå, finns inget torkrum. Eller jo! Ett kallt källarrum som luktar illa där det sitter tre linor man ska hänga på! Förra lägenheten var sämst men i den tvättstugan hade vi i allafall ett stort och bra torkskåp. Kläderna får hänga hela natten. Så man måste verkligen planera sin tvätt. Det finns ju torktumlare men man kan ju inte tumla allt!, om man inte tänker ge bort kläderna till någon minimal människa.

Ska ner på stan och fixa min hårfärg idag oxå!
Det ska visst
Kristin göra oxå! :) Rött, rött, rött ! Tre röster av mig!
Människan med mest beslutsångest i hela världen, undrar om hon är vaken?

Nu är det morgon promenad med världens tröttaste hund. Han har lagt sig på min kudde! Icke! Nu ska vi ut och traska!

Later

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad blir de för färg för dig då? :) är du hemma idag eller?

2009-02-25 @ 08:48:14
Postat av: Ninnie.

ska köpa min toning! färga hemma! :)

2009-02-25 @ 09:30:49
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0