Torsdag.

Här sitter jag med solen i ryggen som lyser genom fönstret. Hur härligt är inte det! Kommer direkt att tänka på sommaren! Helst av allt vill jag ut nu och ha ett par snygga raybans på mig i solen. Men eftersom det bara är slutet på februari än så länge så lär jag ju få vänta på det ett tag till. Inte riktigt samma känsla med vinterjacka och raybans. Hur som helst så tror jag att jag ska ta en promenad innan jag börjar med dagens storstädning. Wilgot behöver ut och jag är så jävla osugen på att städa idag. Men i morrn har ju vi vår reunion fest så då vill jag att det ska vara fint! Sen skulle det kännas ganska skönt om man inte gick förbi en stor dammtuss så fort man skulle nånstans. Förstår inte vad det är med den här lägenheten? Dammsög igår! Och i förrgår! Dom uppstår under natten! Eller nåt? Dom tar i allafall aldrig slut! Hur kul är det att man har spökhy oxå då? Man är ju vitare än vitast och funderar starkt på att gå och sola. Jag som aldrig solar! Jag är rädd om min hy och tänker inte se ut som 40 år när jag är 30år. Förstår inte folk som går ständigt och solar, undrar om dom vet om hur illa det tar på huden? Rynkorna kommer så otroligt mycket snabbare och man får fula missfärgningar, för att inte tala om att det är mycket större risk att få cancer. Sluta sola solarium! Du blir skrynklig!



Later


Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen, är det sant!? en cotton/yorkie? ååååh!!! min favorithund är såklart cotte, men efter det kommer LÄTT yorkshireterrierna! ååh! funderade ett tag på att skaffa en liten sån också... men, en hund får räcka!

har du bild på vovven någonstans här? måste kika runt lite nu känner jag... haha!



ha det fint!

2009-02-26 @ 16:14:19
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Matilda

(glömde svara)

jag har skrivit ett par själv, men det var några år sedan.. tänkte försöka förbättra dem lite, och sen skicka in dem igen! :-)

2009-02-26 @ 20:27:03
URL: http://matildasalmen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0