Pinsamheter på morgonkvisten.

Ska snart iväg till Kristin på fika men först bara måste jag berätta situationen som hände för ett tag sen.

Jag står utanför dörren och rastar Tristan och Wilgot. Helt plötsligt så kommer det ett helt dagis och går förbi. Trött som jag är så orkar jag inte med att alla barnen ska hälsa och stå kvar i hundra år. Wilgot och Tristan börjar skälla och...

Citat:
Dagisfröknarna: - Åh men titta barnen på hundarna, vilka söta...
Barnen: - Aaaaah!

Tristan och Wilgot skäller som tusan och jag försöker tysta ner dem.

Jag: - Alltså den ena är rädd för barn.

Fort som sjutton så går dom och fröknarna diskuterar på vägen.
- Vad farligt med en hund som är rädd för barn.... blablablabla

Hahahha

I efterhand fattar jag inte varför jag sa så! Men hur kul är det inte när det står ett helt jävla dagis där.
Var så trött och irriterad på vovvarna så det bara slank ur mig.

Godmorgon.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0