Melodifestivalen.

Ikväll är det ju melodifestivalen. Deltävling ett! Med dessa:

Nina Söderquist
Jonathan Fagerlund
Shirley Clamp
Scotts
Emilia
Alcazar
Caroline Af Ugglas
Marie Serneholt


Spännande värre! Tycker dock att Emilia har lite dålig fantasi när det gäller låt titlar :) (Syftar naturligtvis på att hennes mega hit "Big big World" påminner en lite om denna titel som heter "Your my world")

Kaka som ska på grabbkväll ikväll har precis varit och köpt chips och dipp till mig som jag ska smaska på här hemma. Blir en ensam kväll för mig ikväll, lite tråkigt, men skönt! Jag och Willen ska jäsa i soffan. Vill ju bli frisk nu så då måste man ju vara hemma en lördag och vila. Ibland kan jag tycka att det är ganska skönt att vara själv.

Nu ska jag klippa Kaka.

Tjing!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0