Jäkla internet.

Krångel krångel krångel!
Internet har krånglat hela dagen och jag har varken kunnat kolla skolan eller bloggat. Surt som sjutton!
Nu äntligen funkar det igen så ska väl dra min dag här lite snabbt innan jag sussar!

Gick med Wilgot till mammas jobb, långpromenad på över en timme eftersom han ska nosa på allt! Lämnade korten hos mamma som jag hjälpt henne med. Tog med en matlåda och åt där. Mamma har en riktig surtant på jobbet som aldrig sagt ett ord till mig under de 12 åren som mamma jobbat där. Jo föresten... hon frågade mig en gång varför jag inte gått gymnasiet? Trevlig prick! Wilgot råkade springa in till henne när jag satt och åt i deras lunchrum. Tror inte det var så där jätte lyckat! :)
Sedan blev jag upphämtad av Kaka och vi åkte och hämtade Ella bella på dagis. Sedan plockade vi även upp hans mamma från jobbet och åkte till affären för att köpa fika. Fikade lite hemma hos dom och sedan skjutsade Kaka hem mig och Willen. Han åkte vidare för att köpa coca cola smak till soda streamen. Fan va nice! Smakade nästan som riktig coca cola! Jag åt lite kvällsmat och kikade på Hide and Seek medans Kaka var på bandyträning.


I väntan på fika utanför Ica...










Min härliga myströja "blommor och bin".



Nu har nya Gossip girl och One tree hill kommit oxå idag!
Hääärligt!


Natti!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, allt bra med dig idag?

Kram

2009-02-04 @ 00:09:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Härligt :)

- Jodå det är bara bra med mig med, samma som du snart sova ^^

2009-02-04 @ 00:20:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0