Godmorgon Fredag.

Värst vad jag vaknade tidigt! Klockan 6. Igår kväll hände det något läskigt! Jag skulle ut med Willen runt 23.00 och så fort vi kommer ut igenom dörren så börjar han skälla som en galning. Då hör jag en mörk röst som mumlar nere i trappuppgången. Jag tänker att det är väl grannen och försöker tysta ner Wilgot. Men när vi kommer ner till porten så STINKER det kiss så in i he****e och det ligger små små pappersbitar längst ner i trappen. Jag förstår att det var nåt skumt på gång, sen när jag kommer ut så står det en kort tjock mörkhårig gubbe och vinglar utanför porten med en ica kasse i handen. Han stirrar på mig och mumlar en massa medans han försöker gå mot mig. Wilgot skäller som tusan och jag drar i honom och försöker gå snabbt åt det andra hållet. Vi har kod in till porten så det var ingen idé att direkt gå upp igen, då var jag ju tvungen att stå bredvid honom och slå koden medans jag höll i Wilgot som ville attackera karln. När jag kommer runt huset så hör jag hur han kommer på isen mumlandes efter mig! Så går fort som tusan runt huset och upp i porten. Springer in till Kaka som får följa med ut och stanken i trappen är helt otrolig!!! Fyfan!! Förstår inte hur han har kommit in? Det är kod intill porten och han tycks ha varit nere i källaren där det är låst jämt? Ska tvätta klockan 11 idag men skiter i de. Vill inte gå ner där själv nu när det är någon uteliggare som antagligen varit där nere och använt källaren som toalett. Inte idag i allafall, antar att dem kommer och städar idag eller i morrn, då vet man att nån annan varit där före i allafall. Usch, sånt där tycker jag är extremt obehagligt!

Godmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Friday

usch! känner med dig mannen.. kicka hans ass nästa gång! ring räddningspatrullen=)

2009-02-27 @ 09:30:26




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0