Fettisdagen.

I dag är det fettodagen! Den där man får moffa hur mycket semlor man vill! Fast igentligen så orkar man bara typ en, eller en halv. Jag ska i allafall äta en semla idag.




Just nu håller jag på och lagar mat + städar samtidigt. Willen springer efter heeeela tiden med sin boll och tror att vi ska leka bara för att jag springer omkring ovanligt mycket i lägenheten idag. Lite senare ska jag ner och förhoppningsvis köpa min toning som jag väntat på i snart en månad. Min frisör har aldrig varit där när jag varit ner och frågat efter den. Så har för det första fått en gratis av en annan som jobbar där med helt fel färg så just nu har jag något som mina vänner kallade för koppar färg i håret. Det ska inte vara koppar! Sedan ska jag hem till mamma och äta kvällsmat och mysa.

Hoppas alla har en härlig tisdag med massor av semlor!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0