Söndag.

Nu har jag och Kaka precis kikat klart på stenhuggaren eller vad de hette. Skit bra! Har varit hos mamma och pappa tillsammans med min underbara lilla mormor och ätit middag. Vi fick en fantastisk köttgryta med potatis. Potatissorten hette tydligen Asbergers. Okej?!

Idag har jag varit nere på stan oxå på den stora rean inne på Gina Tricot. Därifrån kom jag hem med en stor påse såklart. Bland annat denna ring. Resten slänger jag in lite bilder på i morgon. Tänkte även lägga in lite bilder på några av mina fina julklappar jag fick på julafton såklart.




Jag var även en sväng på makeupstore. Köpte två nya penslar och deras suveräna tricolour.
Perfekt ögonbrynsskugga.



Denna underbara box fick jag av mamma och pappa i julklapp oxå.




Kommentarer
Postat av: Karin

det fick jag verkligen:) har recenserat den lite längre ner:) Hoppas detsamma!!

2009-12-28 @ 10:36:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Josefin

ringen är underbar :)

2009-12-29 @ 19:57:20
URL: http://shoppheaven.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0