Nu blir det på med nattmösssan.

Tjingeling. Nu har jag moffat i mig ett par såna här....



...och tänkte gå och lägga mig nu.

Min dag har varit ganska mysig. Dagen började med att jag ringde och väckte Maria klockan nio då jag skulle möta henne nere på stan. Sen plingade det på dörren, där står en gubbe i arbetskläder och säger att han kommer med nya kylen. Kanon! Jag mötte upp Maria och gick och käkade frulle. Willen var med och tanten i kassan var nog den virrigaste av dom virrigaste. Inte ett rätt! Till slut fick vi vår "Fracciociocigjdslgksjfdglf... Va de nu hette. Såg ut som panini. Yumm. Sen klackade vi om ett par skor till maria och bytte min klänning jag köpt på Gina. Gick till Marias bil för att försöka starta den. Nope. Tvärdöd. Gick hem till mig och drack te och åt mat. Sen åkte vi och storhandlade massa mat till nya kylen som är så fin så fin. Alldeles fräsch!!



Lovely.

God natt.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0