Löööördá.

God morgon! Har drömt så jäkla knäppa drömmar i natt. Allt från att jag flyger omkring på en drake till att jag hysteriskt letar efter en hårsnodd som jag lånat av en kompis och som kompisen vill ha tillbaka. En hårsnodd?! Tänk vad drömmar kan dra iväg i bland. Idag är det alltså lördag och vi ska iväg på första julbordet ikväll. Ska bli riktigt mysigt. Dom är inte lite generösa på Kakas nya jobb. Maten är betald, alcoholen i baren efter julbordet är betald och taxin hem är betald. Helt otroligt. Riktigt härligt eftersom vi inte har den bästa ekonomin här i hushållet i december. Så det tackar vi och bockar för naturligtvis! Willen har snarkat i natt. Frukstansvärt irriterande. Inte nog med att han så gärna vill ligga så nära som möjligt utan han ska ligga och snora i mitt öra på natten. Så flyttar man bort det lilla livet lite lätt till andra sidan av sängen. Njää då kommer han tillbaka och lägger sig i princip PÅ mitt ansikte i stället.

LördagsFrubba.




Later.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Amen vad gott det där såg ut, länge sen jag åt en riktigt god frukost!

2009-12-05 @ 13:36:42
URL: http://beatas.se
Postat av: Caliente

mmumms såå gott det ser ut. Bra jag komm in här, hade glömmt bort frukosten..

Ps tänkte bara höra om du är villig att att ordna en design åt mig.?? Har kvar din gammla header du fixade åt mig..

xxx

2009-12-05 @ 17:53:02
URL: http://kamasutraa.blogg.se/
Postat av: MT

så fin blogg du har! :)

2009-12-08 @ 14:36:47
URL: http://mariiette.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0