Laddar inför årliga julfesten.

Nu laddas batterierna inför årets julfest. Samma tjejer, samma mat, samma galej och samma planer. Underbart att vi gör detta varje år och det är inte så konstigt att man har höga förväntningar varje år heller med tanke på att det alltid blir så klockrent. Ikväll är det alltså dags igen och denna gång är det hemma hos Matilda. Alla tar med någonting och i år var det min tur att göra janssons. Kirrat och klart. Nu blir det frukost.

Förövrigt så gick jobbet bra igår trots att man var riktigt fredagstrött. Men man blir ju alltid på lika bra humör när man träffar Alex. Kom ifrån jobbet med en liten julklapp ifrån familjen oxå igår kväll. Dom är ju för gulliga! I paketet låg tre stycken "body butter". Sånt som jag bara älskar. Tack ska ni ha!



Mamma hämtade mig på jobbet igår då hon inte ville att jag skulle gå hem. Hon tror att man ska bli överfallen bara man går ut nu förtiden och det är väl lite så det är oxå. Man vet ju aldrig. När jag kom hem så började jag att baka, tänkte ju som sagt ta med en liten surprise till mina underbara tjejer ikväll. Ni får se sen vad det blev.

Somnade som en stock runt tolv och vaknade av att jag var svintäppt i näsan runt åtta. Då satt Willen över mig och pep, ville ut och kissa. Så det vara bara att klä på sig och gå ut. Sen har jag varit vaken sen dess. Wille pille, när ska du lära dig att det är sovmorgon på lördagar?

Tjing.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0