Html koder, Hemmagjorda köttbullar och Idol.

Just nu så snurrar det verkligen html koder i huvudet. Ingen aning om hur min design kommer att bli sen när den väl är klar?! Ni som kommer in nu tror väl att ni kommit fel då bloggen ser helt annorlunda ut nu. Det blir nog bra så småningom. Hoppas jag! Är helt slut efter att ha suttit vid datorn ett antal timmar nu. Gjorde egna köttbullar emellan och stekte verkligen ordentligt då jag märkte att alla tre fönstrena i köket hade immat igen...


Då steker man på ganska så bra! Jag är en riktig stekare ja.


Jaha
, vem vinner nu då?

Calle eller Erik?




Kommentarer
Postat av: katta

hahahah ja dör.. du stekte inte lite!! haha

2009-12-12 @ 18:50:19
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0