Förlamad efter Svininfluensa vaccin.

En 29-årig man vårdas i respirator efter att ha fått vaccin mot svininfluen. Nu misstänker läkarna att mannen drabbats av en neurologisk sjukdom som sammanföll med vaccineringen. – På onsdagen hade han ont i armen, på torsdagen fick han ont i ryggen. På fredagen fick han stickningar i fingrar och ben, säger 29-åringens mamma. När symptomen förvärrades på lördagen ringde mannen till sjukvårdupplysningen, men enligt mamman fick han rådet att vila och ta värktabletter. Då ringde 29-årinen till sin mamma. – Det var hemskt, jag hörde knappt att det var han, han lät sluddrig och sa att han hade krupit fram till telefonen, berättar mamman.

(Källa: Aftonbladet) Läs mer här




Jag är en av dom som inte ännu tagit någon spruta. Eftersom att jag jobbar med det jag gör så ligger jag ju i riskzonen och skulle behöva komma iväg nu i veckan som kommer. Men ju mer sånt här man hör desto mer osäker blir man ju...


Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Ja jag läste oxå det, läskigt. Jag tog sprutan i onsdags och den enda biverking jag fick var ont i armen, känns som träningsvärk.

2009-12-12 @ 17:14:32
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Karin

hahahha hoppas du skojar:p

2009-12-12 @ 18:06:54
URL: http://karinolofsson.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0